פרסום ממומן PPC

פרסום עסקים בגוגל בצעדים ראשונים
50 תקציב יומי
  • מחקר מילות מפתח
  • הגדרות הקמפיין ומיקוד
  • הקמת קמפיין ראשון בחינם
  • הגדרת תקציב יומי
  • תזמון ימים ושעות של הקמפיין
  • מעקב אחר ביצועי הקמפיין
  • חיבור גוגל אנליטיקס ל Adwords
מתחילים

פרסום בגוגל Adwords

פרסום בגוגל לעסקים
100 תקציב פרסום יומי
  • מחקר מילות מפתח
  • הגדרת תקציב יומי
  • יצירת קמפיין מקצועי
  • הגדרת הקמפיין ומיקוד
  • הגשת מודעה לפרסום
  • תזמון שעות וימים של המקמפיין
  • מעקב אחר ביצועי הקמפיין ושיפורו
  • חיבור גוגל אנליטיקס ל Аdwords
פופולרי ביותר

Adwords Strategy

פרסום עסק בגוגל בכל הכח!
250 תקציב יומי לפרסום בגוגל
  • מחר מילות מפתח ובדיקת הזדמנויות חדשות
  • יצירת קמפיינים לחיפוש/לשיחות/למדיה GDN
  • הגדרות תקציב יומי לקמפיין
  • יצירה והגשת מודעות
  • בדיקת ביצועי הקמפיין בתדירות שבועית
  • התמקדות הקמפיין למטרות ברורות (Branding/CPA/CPC/CPM)
  • שיחת סיכום כל חודש של ביצועי הקמפיין
לרציניים

פרסום שעובד הוא פרסום שמביא לך לקוחות

קידום ופרסום ממומן ב Google Adwords

אפיק פרסום שמתבסס על תוצאות. ניהול מסעות פרסום בגוגל שתביא לך הצלחה עיסקית

wpr-analytics

פרסום מדיד וממוקד

באמצעות Google AdWords, ניתן למדוד כמעט כל דבר בקמפיין שיווקי שלך, ממש עד מספר הקליקים, מספר ההופעות, אחוז הקלקות (CTR), מספר ההמרות, שיעור המרות, עלות לקליק (CPC), מחיר לרכישה (CPA)

analyst

ניתוח נתונים בזמן אמת

באמצעות פרסום ממוקד ניתן לנתח ולפרסם לקהל יעד ספציפי באופן מידי ולעקוב אחר תנועת גולשים ואפקטיביות הקמפיין בזמן אמת באמצעות כלי כמו Google Analytics או מערכות חיצוניות כגון Woopra

adwords-analytics

אופטימיזציה ושיפור ביצועים

ביכולתך לייעל את איכות הביצועים של הקמפיין שלך בעת פרסום בגוגל, מבלי להגדיל את התקציב שלך. אופטימיזציה של הקמפיין מאפשר להוציא יותר מהקמפיין שלך כמו יותר יותר הקלקות, יותר המרות, יותר חשיפות ועוד

בחירה ומטרת המקפיין

מיתוג

פרסום עסקים למטרות מיתוג
התמקדות הינה על נראות ולא על מכירה מיידית
הופעות, או מקסימום תנועה לאתר. רשת המדיה מתאימה מאוד למיתוג.

  • התמקדו בשלב המודעות במחזור הקניה
  • מילות מפתח כלליות בתחום
  • טקסט מודעה המצהיר על המותג
  • קישור לדף הבית
  • עדיפות לרשת המדיה

מיתוג: רשת המדיה היא פלטפורמה שמתאימה מאוד למיתוג. כך גם במקרה של מוצר שעוד אין לו דרישה בשוק. מכללות ולימודים עושים שימוש תכוף ברשת המדיה. בנוסף, מעבירים אליה תחומים שהפכו יקרים מאוד ברשת החיפוש. היא גם מתאימה כשאנחנו רוצים להביא הרבה תנועה בזול. זה אחד היתרונות שבפרסום בה. כמוכן, ניתן לבצע מיקודים ספציפיים כגון מיקוד לפי מיקומים, מיקוד לפי הקשר ועוד

תגובה ישירה

פרסום עסקים לקבלת תוצאות מידיות
תגובה ישירה - החזר על השקעה
קבלת קליקים שיובילו את הגולש לרכישה/קניה/מילוי פרטים

  • התמקדות בשלב ״הקניה״ במחזור הקניה
  • מילות מפתח חד משמעיות
  • טקסט מודעה המצהיר על פעולה הרצויה
  • קישור אל עמוד הנחיתה הספציפי
  • עדיפות למסע פרסום מבוסס חיפוש

תגובה ישירה: מכוונים את החשבון כדי שאנשים יעשו משהו ספציפי באתר: יקנו, יירשמו, ימלאו טופס וכו'. לצורך כך צריך מעקב המרות. מומלץ לעקוב אחר המרות באמצעות גוגל אנליטיקס ועל ידי סנכרון עם חשבון ה-adwords. כמוכן, ניתן ורצוי במידת האפשרות (לא חובה) להגדיר את הערך של כל המרה אשר יכול לתת תמונת מצב של רווחים מהקמפיין ביחס להשקעה (זה לא צריך להיות סכום מדויק)

מהו הפרסום בגוגל אדוורדס?

בעת חיפוש אחר מילת מפתח מסויימת, יציג גוגל מודעת פרסום של העסק שלך בסמוך לתוצאות החיפוש האורגניות. כאשר התשלום לגוגל מתבצע בהתאם למספר ההקלקות שיש על המודעה. הפרסום בגוגל אדוורדס מאפשר לך להגיע לקהל לקוחות פוטנציאלים כבר כאשר הם עורכים חיפוש על פי מילת מפתח ממוקד בזמן אמת ולהציג את המודעה שלך בזמן הנכון

בעלי עסקים אשר משתמשים בפרסום בגוגל אדוורדס יכולים להעיד כי מדובר באחד מאמצעי הפרסום החזקים והממוקדים ביותר בשוק המצליח למשוך קהל לקוחות רב. אחד היתרונות הבולטים בפרסום בגוגל אדוורדס הוא אופן התשלום, המפרסם משלם רק עבור גולשים שהקליקו על המודעה.

באופן זה המפרסם מרוויח את החשיפה שעבורה אינו משלם. יתרון נוסף בפרסום בגוגל אדוורדס הוא הגמישות הרבה. המפרסם אינו מחוייב לכל תשלום מקדמה וניתנת לו האפשרות לקבוע תקציב המתאים לו ולעסק (שכמובן ניתן לשינוי בכל עת), וכן יש באפשרותו להפסיק את פרסום המודעה בכל רגע נתון. הפרסום בגוגל אדוורדס מאפשר לך כבעל עסק לעקוב מקרוב ולקבל נתונים בזמן אמת על כל מודעת פרסום: נתונים לגבי מספר הפעמים שמודעת הפרסום הופיעה (בהתאם למילות המפתח), מה היה מספר ההקלקות, מה מידת השימוש במילות המפתח שבחרת ועוד. מידע זה בהחלט עשוי לעזור בעת קבלת החלטות לגבי מודעת הפרסום בגוגל אדוורדס.

×

מלא פרטים