פרסום בפייסבוק לעסקים

הפרסום בפייסבוק עובד כשעושים את זה נכון!
הגדל את כמות הלקוחות שלך היום

פרסום אפקטיבי בפייסבוק

האינטרנט מציע לבעלי עסקים מגוון אפשריות פרסום, והפרסום דרך רשתות חברתיות מתחיל לתפוס חלק משמעותי מנתח הפרסום האינטרנטי. ככל שהשימוש ברשתות חברתיות הופך לנפוץ יותר, כך יעילות הפרסום דרכן גדלה. הגדולה בין הרשתות החברתיות היא עדיין פייסבוק, ולכן לפרסום בפייסבוק פוטנציאל שיווקי מסיבי. אם כן, כיצד כדאי לעשות זאת, ומהם היתרונות הייחודיים של הפרסום בפייסבוק?

חיסכון

הפרסום בפייסבוק זול יחסית, הקמת עמוד עסקי בפייסבוק אינה כרוכה בהוצאה כספית ופרסום דרך מודעות בפייסבוק הוא יחסית חדש, ולכן עדיין זול משמעותית מפרסום מודעות בגוגל. הרשת החברתית מציעה פלטפורמה מצוינת לשיווק עבור מי שיודע כיצד לעשות זאת, והעלויות הנמוכות הופכות את אפיק השיווק דרך פייסבוק לאטרקטיבי במיוחד.

מיקוד קהל היעד

פייסבוק מאפשרת לך למקד את קהל היעד של הקמפיין שלך בצורה אופטימאלית: תוכל לקבוע את קהל היעד על פי גיל, מין, עיסוק, השכלה, אזור מגורים, תחומי עניין ועוד. היכולת למקד את קהל היעד שייחשף לפרסומות שלך מגדילה באחוזים ניכרים את פוטנציאל ההמרה של הגולשים ממבקרים אקראיים בדף שלך למתעניינים במוצר וללקוחות אקטואליים.

וויראליות

לפרסום דרך פייסבוק יתרון קידום עצום בכך שכל גולש שלוחץ לייק לפרסומת או לפוסט שלך למעשה חושף את כל רשימת החברים שלו למוצר שלך, וכל לייק נוסף מגביר את החשיפה. האופציה הוויראלית הופכת את הפרסום בפייסבוק להתגשמות חלומותיו של כל מפרסם. בהשקעה מינימאלית אתה יוצר אופציה לחשיפה עצומה ברשת החברתית, ולקידום העסק במהירות.

קשר עם הקהל

פרסום דרך הפייסבוק מזמן לבעל העסק אפשרויות מגוונות ליצירת קשר עם הקהל באמצעות אינטראקציות שונות, החל מכפתור הלייק וכלה בהשתתפות בתחרויות ובהגרלות או במענה לתגובות הגולשים. אינטראקציה מייצרת קשר, וגולש אינטראקטיבי פעיל הוא בעל פוטנציאל גדול להפוך ללקוח שלך. עליך להקפיד שהאינטראקציה עם הגולשים תהיה עניינית, נעימה ומהירה.

הכן את עצמך להצלחה

כאשר אתה יוצא למסע קידום ושיווק בפייסבוק, כדאי שתהיה מוכן להצלחת הקמפיין. הכן את העמוד העסקי שלך לקליטת עוקבים ואוהדים חדשים רבים והכן מערך תגובה לפניות הגולשים, שכן אם ברצונך למנף את החברה שלך מינוף שיתקיים לאורך זמן רב, עליך לדאוג לכך שפניות הגולשים ותגובותיהם יקבלו מענה מהיר, אדיב ורלוונטי. גולש שלא יקבל מענה הולם – לא יישאר איתך. בנוסף, עליך לדאוג שהדף העסקי של העסק יספק את התשובות למרבית שאלותיהם של הפונים.

הקפד למקם בדף תמונות ברורות ולפרסם את כתובת העסק ודרכי יצירת קשר. לא פחות חשוב, על הדף להיות פעיל, מעניין ודינמי, לכן עליך לדאוג לכך שמדי יום יפורסמו תכנים חדשים בדף. פרסם תכנים איכותיים הקשורים למהות העסק, והקפד שאלו יהיו תכנים מגוונים ובעלי ערך מוסף לגולש. השאיפה שלך היא שהגולש ימצא שהדף העסקי שלך הוא מקור אמין ומהימן למידע בנושאים הקשורים למוצר או לשירות אותו אתה מספק. תכנים איכותיים ורלוונטיים ייצרו תחושה של אמינות, יספקו עניין וישכנעו את הגולש שהמוצר שלך הוא מה שהוא באמת צריך.

שינוים ונקודות של פרסום בפייסבוק

נקודות חשובות שצריך לדעת

לצד יתרונותיו הרבים של קידום העסק בפייסבוק, יש גם לקחת תשומת לב את הנקודות הבאות, שכן גם בפרסום ברשת כמו לכל מטבע, יש שני צדדים. להלן הנקודות החשובות:

  • מודעות הפרסומת בפייסבוק מופיעות מעצמן ולא בעקבות חיפוש של הגולש, לכן לא כל גולש שיראה את המודעה באמת יתעניין במוצר שלך.
  • במרבית המקרים, גולשים בפייסבוק לא יהיו מעוניינים לצאת מן הרשת החברתית, ולכן קישורים והפניות לאתרים חיצוניים לא תמיד יועילו. הפתרון לכך הוא השקעה בהקמת עמוד עסקי איכותי בפייסבוק, שייתן מענה לשאלותיהם של גולשים מעוניינים או לקבוע מטרות ברורות של הקמפיין כמו קבלת לידים, מעורבות ועוד.
  • ממשק לא אידיאלי – הממשק של פייסבוק לא תמיד נוח וידידותי למשתמש, וזה עלול להרתיע חלק מהלקוחות הפוטנציאליים שלך.
  • נחיתות סטטיסטית – פילוח הנתונים בפייסבוק על פי סטטיסטיקה ומעקב אינו מספיק מפותח כרגע, ונמצא בעמדת נחיתות לעומת גוגל. הפתרון לכך הוא להשתמש בכלי מיקוד קהל היעד של פייסבוק, לעקוב אחר האפקטיביות של הפרסום ולשנות מה שדורש שינוי בהתאם לנתוני הגלישה.

האם כדאי לפרסם ולקדם את העסק שלך בפייסבוק באופן עצמאי?

פעמים רבות בחיים, התשובות לשאלותינו אינן חד משמעיות באופן אבסולוטי, וגם כאן אין תשובה חד משמעית. מה שכן חד משמעי הוא העובדה שיש להקצות כוח אדם שכל עיסוקו הוא קידום העסק דרך הפייסבוק. יש להקים עמוד עסקי מעולה, להעלות תכנים חדשים ורלוונטיים מדי יום, להגיב ולענות לפניות הגולשים וכיוצא באלה. אם יש בעסק אדם שמתמחה בתחום ויכול לעסוק בו, זהו פתרון טוב. ברוב המקרים, עדיף לפנות לחברה שמתמחה בפרסום ובקידום דרך הפייסבוק, ועשתה זאת בהצלחה פעמים רבות.

קידום נכון בפייסבוק יעשה עבודה מצוינת עבור החברה, יגדיל את קהל הלקוחות וייצור אווירה של פעילות ושל הצלחה. מפרסם מקצועי המתמחה בפרסום בפייסבוק ידע לאתר את קהל היעד הנכון ואת הדרך להגיע אליו. בנוסף, מקצוען ידאג שהעמוד העסקי של העסק, וכן צוות העובדים בעסק, יהיו ערוכים ומזומנים לקליטת קהל הלקוחות החדש ולמתן מענה נאות לפניותיו.

לזרום עם השינוי

החיים דינמיים ומשתנים ללא הרף, כאשר השינויים בעולם הווירטואלי של הרשתות החברתיות בפרט ושל האינטרנט בכלל הם מהירים מאוד. עסק שרוצה להישאר רלוונטי ולשרוד במלחמת הקיום היומיומית חייב לצעוד עם הזמן ולהתקדם עם הזרם. הרשה לעצמך לפתוח את שערי העסק שלך לקידמה ולקהל המעודכן, ופנה למקצוענים שיקדמו את העסק שלך בפייסבוק. העגלה הזו נוסעת מהר מאוד, ובהרף עין אתה עלול למצוא עצמך מחוץ למרוץ. הצטרפות לפייסבוק וניצול נבון של יתרונות הפרסום ברשת החברתית יצעידו אותך קדימה וישאירו את העסק שלך פעיל ורלוונטי.

פרסום וקידום אפקטיביים

חברות ועסקים משקיעים סכומי כסף גדולים בקידום החברה ובפרסום העסק. פלטפורמת הפרסום בפייסבוק היא אופציה יעילה, אפקטיבית וממוקדת, ועלותה נמוכה מכל ערוץ פרסום אחר. הרשתות החברתיות תופסות חלק ניכר מזמן הגלישה שלנו ופייסבוק, בהיותה הרשת החברתית המובילה, מאפשרת לך לחשוף גולשים רבים לעסק, למוצר או לשירות אותם אתה מספק. הקידום דרך הפייסבוק מהיר וכמעט מיידי, וכן היכולת לבחון את יעילות הקמפיין.

ניצול נכון של יתרונות הפרסום דרך הפייסבוק יתרום רבות לחשיפה ולקידום של כל עסק ומוצר. בין אם מדובר בהקמת עמוד עסקי איכותי ואפקטיבי בפייסבוק ובין אם מדובר בפרסום מודעות שימשכו לקוחות לדף העסקי או לאתר החברה, פנייה למקצוענים תהפוך את המהלך ליעיל ולאפקטיבי. אל תשכח להכין את העסק כראוי לקליטת הלקוחות החדשים, שכן אלו צפויים להגיע. הכנה מראש תמקסם את התועלת שתופק מן הפרסום, ותיצור לעסק שלך שם טוב ומוניטין בקרב הגולשים.