בניית אתרים – הקמת אתרי אינטרנט

חברת iDox מתמחה בבניית אתרים תדמיתיים ושיווקיים, בניית חנות אינטרנט. החברה מבצעת פרויקטים ייחודיים בתחום בניית אתרים עם מערכת ניהול תוכן. אנו בונים את האתר לפי כללי הקידום של גוגל וכלל מנועי חיפוש לצורך השגת אופטימיזציה מקסימאלית של האתר כבר בבנייתו, תוך השגת תוצאות מדהימות בתוצאות החיפוש של גוגל.

חברת iDox מלווה את הלקוח לכל אורך תהליך בניית אתרים של לקוחותיה, מנקודת התכנון הראשונית דרך קביעת יעדים ,עיצוב האתר ועד לאחסון ופרסום במנוע החיפוש וברשתות חברתיות כגון פרסום בפייסבוק, פרסום באינסטגרם ועוד. בניית אתרים בעלי עיצוב מרשים וקונספט ייחודי היא המפתח שלך להשפיע בעולם המודרני על אלפי הלקוחות הפוטנציאלים שלך ברשת, והבחירה בחברה שתספק לך בניית אתר אינטרנט התפור לצרכים שלך בעל העיצוב ייחודי היא נקודת ההתחלה במיתוג ושיווק העסק שלך.

בניית אתר אינטרנט הוא כלי הכרחי לכל עסק קטן או גדול. לקוחות פוטנציאלים מחפשים את השירותים שלכם באינטרנט. היום מחוברים לשירותי אינטרנט 1.2 מיליארד בני אדם בסביב העולם וזה הולך וגדל עם הזמן. 70 אחוז מהאנשים בישראל מחוברים לאינטרנט. ובממוצע בכל בית יש 2 מחשבים לפחות המחוברים לרשת האינטרנט. בניית אתר אינטרנט לעסק שלכם לא יהווה רק כרטיס ביקור שלכם אלה יביא לכם לקוחות פוטנציאלים.
החברה שמה דגש על רמת איכות מוצריה, בניית ועיצוב אתרים בהתחשבות ממוקדת לנוחות המשתמש. מערכות מתקדמות לניהול תכני האתר, האלעת תכנים ופרסום מדיה! חברת iDox משלבת מגוון רב של פונקציות הנהלה בתוך המערכת כגון ניהול משתמשים, ניהול מנהלים, ניהול תכנים, סרטונים, תמונות ומסמכים.
גם לאחר הקמת אתר האינטרנט ממשיכה חברת iDox בתמיכה ושירות ללקוח, על פי צרכיו המשתנים, נתינת יעוץ טלפוני ואישי לקידום ושיפור אתרים, קניית מדיה פרסומית, פרסום בגוגל, קידום אתרים בגוגל או במנועי חיפוש שונים.החברה מספקת פתרונות ללקוחותיה בבניה עיצוב פיתוח וקידום אתרים תוך שימת דגש מיוחד על איכות השירות. חברת iDox מעסיקה אנשי מקצוע שונים בעלי סמכויות רלוונטיות בתחומים ספציפיים בארץ ובחו”ל.

אהבתם? שתפו!