חיפשת addwords או google adwards? כמה שגיאות כתיב אבל הבנו אותך

אתם לא היחידים שכתבתם את הביטוים הכי מחופשים בתחום הפרסום כגון google adwards במקום Google Adwords. אבל אנחנו כאן לא בכדי לתקן אותכם אלא לתת לכם פיתרון אותה חיפשתם!

בראש ובראשונה אם חיפשתם פרסום בגוגל אתם יכולים לעשות זאת בקלות רבה איתנו באמצעות יצירת קשר בטופס המופיע בעמוד זה. אנחנו מתמחים במתן שירותי פרסום כגון ניהול מסעות פרסום בגוגל בכדי להביא לכם תוצאה של חשיפה מקסימלית בתקציב הקיים שלכם יחד עם הגדרות של המטרות ברורות והקמת הקמפיין הנכון עבורכם.

להקים קמפיין נכון הוא דבר קריטי שהרבה מפרסמים טועים כבר בתחילת דרכם והכסף הפרסום הולך למטרות לא נכונות ובעקבות זה ומתבזבז בלי ליראות תוצאות. דבר הראשון שאנחנו עושים זה הגדרה של מטרות הקמפיין, האם זה לקבל לידים, שיחות טלפון או חשיפה ומיתוג.

דרכים לפרסום באדוורדס

יש דרכים שונות לפרסם באדוורדס כמו יצירת קמפיין בתוצאות החיפוש או פרסום במדיה אם זה באתרי אינטרנט השונים בתחומך ועד ליצירת רשימות רימרקטינג. נכון יכול להיות המילה רימרקטינג לא ברורה עבור לרובכם בעלי עסקים אבל זה כלי מעולה ויכול להיות כלי קסום עבור העסק שלכם אם עושים שימוש נכון.

כמובן שבבלוג שלנו תוכלו לקראו על רימרקטינג בצורה נרחבת יותר ולא נתיחס לזה כעת. במקרה וחיפשתם במנוע החיפוש את המונח addwords אז זה Adwords ממילה Ad (פרסום) וממש אבל ממש לא adwards. אבל כל הקסם בזה הוא שיש הרבה חיפושים עם שגיאות כתיב כמו זה עם כמעט 0 מתחרים.

למשל: מילה ״adwards״ שזאת שגיאה ישירה של Adwords יש 320 חיפושים בחודש.
עכשיו זה לא היה כזה חשוב אם לא פרט אחד קטן: מחיר קליק עבור מילה עם שגיאת כתיב הינה 0.15$ – זאת אומרת בתחום תחרותי שקליק עבור מילה תקינה עולה קרוב ל 60 שקלים, עם שגיאות כתיב אפשר לשלם פחות משקל. חיסכון אדיר בתקציב והגעה לגולשים שמחפשים אותכם.

עכשיו תארו לעצמכם בתחומים תחרותיים כמו משכנתעות או הלוואות כמה אנשים רושמים ביטוים עם שגיאות כתיב בטעות או בכוונה. אנחנו יכולים להשתמש בשגיאות אלו לטובתנו ולפרסם איפה שהגולשים מחפשים אותנו, אבל עושים זאת עם טעויות קטנות והכי חשוב – תחרות ששואפת ל-0.

אז איך עושים את זה?

אנחנו ממליצים לפתוח קמפיין נפרד או לפחות קבוצה נפרדת של מודעות עבור מילות חיפוש עם טעויות נפוצות. יחד עם זאת, בכדי לא לגרום נזק לקבוצות מודעות אחרות ולא להתחרות בעצמכם, יש להגדיר מילות שליליות ולבחור מילות מפתח ממוקדות שיתאים גם למודעות וגם לתיאור המודעה.

לסיכום קצר

שיווק באינטרנט ובמיוחד שרוצים לפרסם באמצעות כלים המוצאים על ידי גוגל, עדיף לעשות זאת עם אנשי מקצוע. לא בגלל שאתם לא יכולים לעשות זאת לבד, אתם לא יודעים לעשות את זה נכון. זה כל החשיבות של הדבר, אחרת ניתן פשוט להירשם, להגדיר תקציב יומי, שמים אשראי ואתם שם. זו בדיוק הדבר הלא נכון לעשות אלא לשלם פחות, לשלם עבור תוצאות ולקבל תמורה בהתאם להשקעה שלכם. זאת בדיוק הבעיה במפרסמים שאינם מקצועיים בתחום ורוצים לעשות זאת בעצמם ואז מתבאסים שזה לא עובד להם כפי שהם ציפו.

אנחנו באיידוקס סוכנות דיגיטל מרקטינג פשוט רוצים להפנות אותכם לעמוד השירות שלנו עבור פרסום בגוגל לעסקים שתוכלו לעיין במידע חשוב או פשוט תמלאו פרטים כאן ואנחנו נשמח לשוחח איתכם. בואו נדבר על העסק שלכם, על המטרות ונשמח ליצור קשר טלפונית בכדי ליצור אסטרטגיה מנצחת ולהקים קמפיין פרסומי אפקטיבי עבור העסק שלכם!